İade Değişim

Fatura tarihi itibari ile 0-14 gün içerisinde ambalajı açılmamış ve kullanılmamış ürün, faturası ile birlikte iadesi/değişimi yapılabilir.

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu’nun hükümleri gereğince ürünün arızalı/ayıplı olduğunun servis raporu (DOA) ile onaylanması durumunda iade ve değişim talep edilebilir.

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu’nun hükümleri kapsamında kullanıcı kaynaklı olmayan, arızalı ürünlerin garanti süresi içerisinde yetkili servis tarafından ücretsiz onarımı yapılır.  Ürünün onarılamaması /ekonomik olmayan onarım durumunda iade/değişim kararı yetkili servis rporu uyarınca verilebilir. Tüketicilerin kanundan doğabilecek talep ve hakları saklıdır.

Kapsamdışı Ürünler

Cep telefonlarında ve SIM kartı takılabilen IT ürünlerinde ambalaj açılması durumunda kanunda öngörülen haller dışında güvenlik nedeni ile iade ve değişim yapılamamaktadır.

Kişisel bakım veya hijyenik kullanım amacı taşıyan ürünlerin (kulaklık, cilt bakımı ve traş makinası kişisel bakım ürünleri ve pişirme grubu v.b. ) nitelikleri gereği sonraki kullanıcıların kullanımına sunulması ciddi sağlık problemleri yaratma riski taşıdığından bu ürünler ile ilgili olarak kanunda öngörülen haller dışında güvenlik nedeni ile iade ve değişim yapılamamaktadır.

Kurulum ve aktivasyon yapılmış olan ürünlerde (TV, Beyaz Eşya, Yazılım ürünleri gibi) kanunda öngörülen haller dışında güvenlik nedeni ile iade ve değişim yapılamamaktadır.

Ürünlerin Kanunu garanti süresi garanti belgesinde yer almakta olup fatura tarihi ile başlamaktadır.